środa, 4 grudnia 2013

Rodzinna firma

Odkąd przejęłam prowadzenie sklepu internetowego z odzieżą i obuwiem damskim, fraza: polityka bezpieczeństwa wzór nie jest mi obca. Moja siostra wyszła za mąż, urodziła dziecko i zajęła się domem, dlatego wszystkie obowiązki spadły na mnie.

Siostra nie rozkręciła swojej działalności gospodarczej na poważnie. Zajęła się tylko podstawowymi prawami związanymi z założeniem sklepu internetowego. Mimo to doceniam ją, ponieważ jestem przekonana, że najtrudniej jest zacząć, później pójdzie jak z płatka. 

Podpatrywałam, co robi moja siostra, jak kontaktuje się z prawnikiem, programistą, sprzedawcami czy grafikiem. Zamierzam zająć się przede wszystkim koordynowaniem sprzedaży naszych ubrań oraz butów. Mój mąż będzie promował nasz e-sklep. 

Mamy towar wysokiej jakości, więc nie przewiduję, że w najbliższym czasie napotkamy jakieś poważne problemy.

Jestem pozytywnie nastawiona. Czuję, że poradzę sobie, a mój sklep okaże się wielkim sukcesem. Siostra trzyma za mnie kciuki, kibicuje mi i mówi, że w każdej sytuacji mogę liczyć na jej poradę w wsparcie. Wierzę w to, że nasze doświadczenie, optymizm i zapał do pracy pomogą nam stworzyć dobrze prosperującą, rodzinną firmę znaną w całej Polsce. 

Nic nie stoi na przeszkodzie, że by sięgnąć gwiazd!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz